کارشناس نظامی روسیه: تهران و مسکو می توانند همکاری درازمدت در حوزه فنی -نظامی داشته باشند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سردبیر نشریه دفاع ملی روسیه معتقد است که هیچ محدودیت حقوقی برای فروش تسلیحات به ایران وجود ندارد و تهران و مسکو می توانند همکاری درازمدت در حوزه فنی -نظامی داشته باشند.

کارشناس نظامی روسیه: تهران و مسکو می توانند همکاری درازمدت در حوزه فنی -نظامی داشته باشند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پر زرق و برق، ایگور کوروتچنکو که از کارشناسان نظامی شناخته شده در روسیه است، توضیح داد: براساس قوانین بین المللی هیچ ممنوعیتی در خصوص همکاری تسلیحاتی با ایران وجود ندارد و روسیه بر این امر مهم تاکید دارد .

وی ادامه داد: ایران و روسیه می توانند همکاری درازمدت در حوزه فنی -نظامی داشته باشند .

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ پر زرق و برق بخوانید. (کلیک کنید)

کارشناس ارشد روس ادامه داد: روسیه می تواند هر چیزی که ممنوع نیست بفروشد و ایران هم هر چیزی که لازم دارد می تواند برای خرید به روسیه پیشنهاد بدهد .

ایگور کوروتچنکو که سابق عضو شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه بود در خصوص ناکامی آمریکا در تمدید محدودیت تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل به ایرنا گفت: این شرایط نشان داد که سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران ناموفق و بی اثر است .

سردبیر نشریه دفاع ملی روسیه با بیان اینکه پس از 17 اکتبر( 27 مهر) محدودیت تسلیحاتی در خصوص ایران لغو می گردد، اعلام کرد: ایران کشوری با مسئولیت است و روسیه علاقه مند به توسعه همکاری ها با این کشور در حوزه های مختلف است .

کوروتچنکو در پاسخ به این پرسش که روسیه چه نوع سلاح هایی می تواند به ایران بفروشد، اظهار کرد: روسیه سلاح های بسیار خوب فراوری می نماید و هر سلاحی که ایران پیشنهاد برای خرید بدهد را خواهد فروخت. مهم این است که ایران توانایی برای خرید تسلیحات داشته باشد .

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کارشناس نظامی روسیه: تهران و مسکو می توانند همکاری درازمدت در حوزه فنی -نظامی داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناس نظامی روسیه: تهران و مسکو می توانند همکاری درازمدت در حوزه فنی -نظامی داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید