کرونا در آمریکا، آمار مبتلایان در نیویورک بیش از 4000 نفر است

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، شهردار نیویورک بیان نمود شمار مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در بزرگترین شهر آمریکا به بیش از 4000 نفر رسیده است.

کرونا در آمریکا، آمار مبتلایان در نیویورک بیش از 4000 نفر است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ پر زرق و برق، به نقل از نیویورک تایمز، بیل دی بلازیو شهردار نیویورک روز جمعه گفت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهر از مرز 4000 نفر عبور کرده و تا به امروز 26 نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

شهردار نیویورک در مصاحبه با شبکه خبری MSNBC ضمن اعلام این آمار ها اضافه کرد: شهر نیویورک اکنون حدود 30 درصد از کل موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و 70 درصد از کل موارد ابتلا به این ویروس در ایالت نیویورک را شامل می شود.

وی در ادامه شرح داد: ما باید همین حالا دست به اجرای تمهیدات شدید و سختگیرانه بزنیم.

بیل دی بلازیو با تکرار اظهارات روز های اخیر خود درباره ضرورت قرنطینه شدن اماکن زیادی در نیویورک گفت: من فکر می کنم برای حفاظت از همه ما لازم است که هر مکانی که در خط مقدم این بحران است، قرنطینه شود.

در حال حاضر آرایشگاه ها، سالن های زیبایی و سایر کسب وکار های مشابه در نیویورک به دستور مقامات این شهر تعطیل هستند.

با وجود اصرار های شهردار نیویورک برای افزایش تمهیدات سختگیرانه در این شهر، اندرو کوموئو فرماندار ایالت نیویورک همچنان معتقد است که چنین اقداماتی باید به صورت منطقه ای اجرا شود. وی می گوید از عواقب اجرای قرنطینه سراسری در این ایالت بیم دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کرونا در آمریکا، آمار مبتلایان در نیویورک بیش از 4000 نفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در آمریکا، آمار مبتلایان در نیویورک بیش از 4000 نفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید