روانشناسی

چرا فیلم های کمدی، رمانتیک اینقدر محبوب هستند؟

کمدی-رمانتیک یکی از محبوب ترین زیر ژانرهای تاریخ سینما است و قدمت آن را می توان به یونان باستان و اولین اشکال داستان سرایی نسبت داد. اساس این فیلم ها ساده و قابل درک است و معمولا حول محور یک شخصیت دوست داشتنی می گردد. این زیر ژانر بر مجموعه ای از کلیشه ها...

15 اردیبهشت 1401

برای بهبود خلق وخو چی بخوریم؟

رشته نوظهور روانپزشکی تغذیه تاکید می نماید که چگونه غذا ها می توانند علاوه بر تاثیر مثبت بر جسم، خلق وخوی ما را بهتر نمایند.

15 اسفند 1400

با 15 ساحل کمتر شناخته شده منطقه کارائیب آشنا شوید

به غیر از سواحل شناخته شده متعددی که در منطقه کارائیب وجود دارد، سواحل کمتر شناخته شده و دنجی نظیر ساحل بلوفیلدز و ساحل لا ساگس نیز در این منطقه به چشم می خورد که ارزش سفر را دارند.

5 اسفند 1400

سعیدی: آموزش و یاری به ارتقاء سطح دانش مربیان، رسالت و از وظایف اصلی آموزشگاه ملی المپیک است

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آموزشگاه ملی المپیک، صبح امروز و ضمن حضور در کلاس آموزشی بیست و هشتمین دوره مربیگری بدنساز آموزشگاه، آموزش و یاری به ارتقاء سطح دانش مربیان را رسالت و از وظایف اصلی آموزشگاه ملی المپیک مطرح کرد.

19 بهمن 1400

اختلالات خواب و چگونگی درمان آن

بسیاری از افراد ممکن است به دلیل مسافرت ، بیماری ، استرس در هنگام خواب دچار مشکل شوند،که در طول زمان برطرف می شود اما اگر این مشکل در زندگی روزمره اختلال ایجاد کند، دچار اختلال خواب شده ایم.

3 آذر 1400

سرماخوردگی و آنفولانزا چه تفاوت هایی دارند؟

بررسی نشانه های بیماری های سرماخوردگی و آنفولانزا نشان می دهد که این دو بیماری در عین شباهت، تفاوت های اصلی و مهمی دارند که با شناخت آن ها می توان بهتر و زودتر بیماری را درمان کرد. پس از مطالعه این مطلب با تفاوت آنفولانزا و سرماخوردگی آشنا خواهید شد،...

25 آبان 1400

راههایی برای درمان کمردرد بدون جراحی و دارو

امروزه کمردرد به دلایل مختلفی یکی از رایج ترین بیماری ها در بین مردم جهان می باشد که در برخی از کمردرد های خفیف برای درمان نیازی به دارو یا عمل های جراحی نیست و می توانید با نسخه های گیاهی و طب سنتی آن را درمان کنید.

18 آبان 1400

کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان چه تاثیری در کاهش استرس دارد؟

کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان از جمله اشکال هنر درمانی برای درمان استرس و دستیابی به آرامش ذهنی و البته یک سرگرمی مفید و تقریبا ارزان قیمت است که از سوی روانشناسان بسیار توصیه می شود. در ادامه به 7 تاثیر مثبت این کتاب در کاهش استرس اشاره شده است.

17 آبان 1400

روش های درمان طبیعی آکنه

آکنه، یکی از رایج ترین بیماری های پوستی بوده که بزرگسالان و نوجوانان را تحت تاثیر قرار می دهد، در این بیماری غدد چربی موجود بر روی پوست ملتهب شده و باعث ایجاد جوش ها و دانه های سرسیاه و سفید می گردند. آکنه

2 آبان 1400

روش های خانگی برای داشتن موهایی بهتر

از میوه ها ، سبزیجات و گیاهان مختلف می توان برای تقویت موها استفاده کرد. در دنیای امروز، هیچ چیز تقریباً دور از دسترس نیست و تقریباً می توان هر نوع گیاه ، روغن و ترکیبی را پیدا کرد. تنها کاری که باید بکنید این است که در

28 مهر 1400

چه عواملی موجب بروز سرماخوردگی می شوند

تصورات اشتباه مختلفی در خصوص دلیل ابتلاء به سرماخوردگی وجود دارد. به وسیله این مقاله می توانید اطلاعات مختصری از علل واقعی سرماخوردگی بدست آورید.

25 مهر 1400

توکسین بوترلینیوم Botulinum Toxin

هر دو نوع این دارو برای درمان انقباض و تشنج عضلات مختلف به کار می فرایند. بطور مثال در درمان انقباض عضلات پا، انقباض عضلات پلک چشم که منجر به بسته شدن چشم می گردد، کاربرد دارد. ضمناًً در درمان انقباض عضلات گردن هم مؤثر است.

11 مهر 1400

انتخابی جام جهانی 2022، ایران ، عراق؛ دومین طلسم را هم بشکن

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی خود در مرحله نخست انتخابی جام جهانی 2022 قطر در دیداری سرنوشت ساز به مصاف عراق می رود.

5 مرداد 1400

ام اس، در کمین جوانان

ایرنا/ام اس یکی از بیماری های التهابی عصر کنونی است که بسیاری از جوانان را درگیر نموده به گونه ای که در جهان این بیماری گریبان اقشار مختلف بویژه نسل جوان را گرفته و تنها راه نجات از این بیماری که سیستم ایمنی بدن را هدف قرار می دهد، دوری از استرس و هیجان...

21 تیر 1400

تست کرونا در محل کار با قیمت مناسب و پاسخ دهی سریع

اگر علائم و نشانه های کرونا را دارید ولی دسترسی به آزمایشگاه مناسب و مطمئن ندارید، یا با رفتن به مراکز تست کرونا احساس امنیت نمی کنید، مجموعه هوم کا به یاری شما آمده و تست کرونا را در محل کار و حتی منزل شما انجام می دهد.

11 خرداد 1400

کهن الگوی آرس؛ شخصیت شناسی آرکتایپ جنگ

خبرنگاران | سرویس روانشناسی - کهن الگو ها یا آرکتایپ ها الگو های شخصیتی و رفتاری در ناخودآگاه جمعی انسان هستند که هر کدام می توانند بخشی از شخصیت یک فرد باشند. حضور قوی یک کهن الگو در یک فرد، تیپ شخصیتی خاصی ایجاد می نماید. در این مقاله کهن الگوی آرس را...

26 اردیبهشت 1400

چگونه در شرایط بحرانی درست فکر کنیم؟

چگونه در شرایط بحرانی درست فکر کنیم؟ توانایی درست فکر کردن در شرایط بحرانی مهارتی است که خیلی ها دنبالش هستند. وقتی بر آن تسلط پیدا کنید، می بینید که جواب های هوشمندانه ای که با نکته سنجی می دهید درجه اعتبار حرف تان را بالا می برد.

28 فروردین 1400

سپاهان تمام لیگ را آنالیز می کند

به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با شهر خودرو گفت: ابتدا فوت آقای میناوند را به خانواده او تسلیت می گویم و برای علی انصاریان و همه کسانی که درگیر این ویروس هستند آرزوی بهبودی دارم. امیدوارم مردم تا جای ممکن مسائل بهداشتی...

10 اسفند 1399

نقش مهاجمان استقلال مقابل پیکان خیلی مهم است

علی چینی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: حریف اول استقلال در هفته چهارم زمین ناهموار و بی کیفیت استادیوم شهدای شهرقدس است و بعد از آن تیم پیکان. آبی پوشان در واقع باید اول از پس این زمین بر بیایند و باید دعا کرد که در این بازی بازیکنی مصدوم نشود. بعد از آن است...

17 دی 1399

تاثیر گل و گیاه بر روحیه انسان در روز های کرونایی!

گیاه در واقع فیلتر طبیعی هوای خانه است. فراوری اکسیژن، دور کردن آلوده کننده ها از هوای خانه، ایجاد رطوبت لازم در خانه و جذب آلودگی ها از هوای اتاق از دیگر فواید گیاهان خانگی است.

2 دی 1399
تعداد: (32)