استارتاپ

در آینده چه کسانی زیبا محسوب می شوند؟

دستور ساخت کرم های ضدچین وچروک که به روم باستان برمی شود و مجموعه ای از نسخ خطی با فرمول هایی برای ساخت محصولات مراقبت از پوست، رنگ مو و عطر با نام تروتولا نشان می دهند که تمایل ما برای قابل نمایش کردن و حتی زیباترکردن مان در اعماق تاریخ ریشه دارد.

27 تیر 1400

در حوزه صنایع نرم و خلاق نیازمند تصویب قانون هستیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، مسلم صالحی نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نبود قوانین حمایتی در خصوص صنایع نرم و خلاق، دولت می تواند با پیشنهاد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری لایحه ای را در این باره به مجلس...

11 دی 1399

صنایع غذایی جزء حوزه های اولویت دار صندوق نوآوری است

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه این صندوق حوزه غذایی را جزء حوزه های اولویت دار خود انتخاب نموده است، گفت: صندوق نوآوری کوشش دارد در حوزه های مختلف دانش بنیان اثربخشی شرکت ها را در کشور توسعه دهد.

17 مهر 1398

کسب و کار دانش بنیان ویزیت می گردد، توسعه فناوری های اولویت دار

به گزارش خبرنگاران، سیاوش ملکی فر، امروز در نشستی خبری از برنامه صندوق در راستای حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان اطلاع داد.

14 مرداد 1398

شورای شهر کرج از استارتاپ ها حمایت می نماید

به گزارش خبرنگاران، عباس زارع عصر یکشنبه در رویداد استارتاپ مشترک مرکز کسب وکارهای نوین شهرداری کرج با شرکت شهرک های صنعتی که در سالن میلاد کرج برگزار گردید، اظهار کرد: بانوان در حوزه کسب وکارهای نوین و کوشش در حوزه های مختلف جامعه نقش به سزایی دارند...

20 فروردین 1398