تداوم بارش برف در ارتفاعات

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی روزهای پایانی بهمن پیش بینی کرد و از تداوم بارش برف در ارتفاعات بعضی مناطق کشور اطلاع داد.

تداوم بارش برف در ارتفاعات

به گزارش ایسنا، احد وظیفه با اشاره به این که امروز (دوشنبه 29 بهمن ) در بعضی مناطق غرب و شمال شرق کشور بارش پراکنده باران پیش بینی می گردد، گفت: فردا (سه شنبه 30 بهمن ) با عبور سامانه بارشی و شمالی شدن جریان هوا روی دریای خزر، در سواحل دریای خزر و شمال شرق، جنوب شرق و جنوب کشور بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: پس فردا (چهارشنبه اول اسفند) در نیمه شرقی کشور، جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق سواحل دریای خزر بارش باران و در بعضی مناطق شمال شرق بارش برف پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه نمود: امروز (29 بهمن ) و روز چهارشنبه (اول اسفند) مرکز و شرق خلیج فارس مواج پیش بینی می گردد. همچنین فردا و پس فردا (30 بهمن و اول اسفند) مواج خواهد بود.

وظیفه با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد: فردا (سه شنبه 30 بهمن ) هوای تهران صاف، همراه با وزش باد، در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می گردد. دمای تهران فردا بین 11 و یک درجه سانتی گراد خواهد بود. همچنین پس فردا (اول اسفندماه) آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد با بیش ترین و کم ترین دمای 9 و دو درجه سانتی گراد خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "تداوم بارش برف در ارتفاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش برف در ارتفاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید