تعطیلی بانک ها در امروز ، اعلام برنامه بانک ها برای پنجشنبه ها

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، کمبود آب و قطعی برق بار دیگر دامن بانک ها را گرفت. پیش از این، اختلال در دستگاه های عابر بانک باعث گلایه خیلی از مشتریان بانکی شده بود و حالا برنامه کاری بانک ها تغییر کرده و تعداد روزهای تعطیل آنها در هفته به دو روز افزایش یافت.

تعطیلی بانک ها در امروز ، اعلام برنامه بانک ها برای پنجشنبه ها

در ساعات انتهای شب گذشته ناگهان اعلام شد که بانک ها، پنجشنبه تعطیل هستند و تا انتها مرداد ماه سال جاری پنجشنبه ها شرایط بانک ها به همین شکل است.

شورای هماهنگی بانک ها در اطلاعیه ای بیان کرده است که طبق مصوبه 1400/4/16 هیئت وزیران مبنی بر تعطیلی کلیه دستگاه های اجرایی در روزهای پنج شنبه تا انتها مرداد ماه اعلام می شود.

کلیه واحدهای صنف و ستاد بانک ها هم به استناد مصوبه مذکور در روز پنج شنبه 1400/4/17 تعطیل است بنابراین، از مسئولین محترم شعب بانک ها تقاضا می شود که نسبت به پول گذاری و پشتیبانی کلیه دستگاه های خودپرداز اقدام کنند تا در انجام امور بانکی هموطنان عزیز خللی وارد نشود.

در ادامه اطلاعیه شورای هماهنگی بانک ها از هموطنان و مشتریان درخواست شده است تا از خدمات غیرحضوری بانک ها استفاده کنند.

این درحالیست که روز گذشته وبلاگ پر زرق و برق در گزارشی نوشته بود: قطعی برق کم کم درحال تبدیل شدن به بخشی نرمال از روزمرگی مان شده. درحالی که دردسرهای ناشی از آن فقط به گرما و قطع اینترنت منتهی نمی شود. با قطعی برق نه انتهاه های فروشگاهی کار می کنند نه اینترنت بانک برای دریافت رمزدوم و نه حتی گاهی ATMها!

برخی از مسائل بانکی را در گزارش چرا با قطعی برق عابر بانک کار نمی کند؟ بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "تعطیلی بانک ها در امروز ، اعلام برنامه بانک ها برای پنجشنبه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی بانک ها در امروز ، اعلام برنامه بانک ها برای پنجشنبه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید