ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی تشکیل می گردد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به توانمندی های فنی و صنعتی استان در فراوری لوازم خانگی اشاره نمود و گفت: به منظور هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در استان تشکیل می گردد.

ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی تشکیل می گردد

صابر پرنیان روز پنجشنبه،7 بهمن ماه، در ملاقات با اعضای انجمن لوازم خانگی آذربایجان شرقی با بیان اینکه سازمان صمت پرچمدار مطالبه گری خواهد بود، اظهار کرد: تمام تفاسیر از قانون باید به نفع فراوری و توسعه واحدهای صنعتی باشد و هیچ واحد فراوریی نباید به خاطر بوروکراسی های اداری دچار مشکل گردد.

وی با تاکید بر ظرفیت بالای واحدهای صنعتی لوازم خانگی استان به عنوان قطب این حوزه در کشور ادامه داد: ستاد تسهیل مختص لوازم خانگی به منظور پیگیری مسائل این بخش در تامین مواد اولیه، نوسازی تجهیزات و ماشین آلات و تسهیلات تشکیل خواهد شد.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، صنعت لوازم خانگی را صنعتی با ارزش اضافه کرده بالا برشمرد و اضافه کرد: کیفیت لوازم خانگی فراوریی در استان بسیار مطلوب است و برای صادرات به کشورهای همجوار و افزایش ظرفیت فراوری زمینه خوبی در استان فراهم است.

پرنیان با اشاره به توانمندی های صنعتگران استان در بخش خصوصی گفت: صنعت آذربایجان شرقی مختص بخش خصوصی است و این یک مزیت بسیار خوبی برای این خطه از کشور ما است.

وی بعلاوه اعلام کرد: در شبکه توزیع مواد اولیه برای مصرف در خطوط فراوری، ایراداتی وجود دارد که با برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت در صدد برطرف آن هستیم.

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، اعضای انجمن بعلاوه ضمن اعلام آمادگی برای همراهی با سیاست های درست و برنامه های منطقی در راستای ارتقاء جایگاه صنایع لوازم خانگی استان در کشور، توجه ویژه به صنایع فلزی و رسته های وابسته به این عرصه را خواهان شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید