قیمت خودروهای قرعه کشی ایران خودرو چقدر است؟

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، قرار است شش مدل خودرو در پیش فروش ایران خودرو عرضه گردد که بر اساس قیمت های امروز این خودروها تا 135 میلیون تومان مقرون به صرفه تر از بازار هستند.

قیمت خودروهای قرعه کشی ایران خودرو چقدر است؟

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

یکی از خودروهای موجود در این طرح، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک است. متقاضیان باید برای خرید این محصول، علی الحساب 156 میلیون و 35 هزار تومان پیش پرداخت بپردازند.

قیمت کارخانه ای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در آبان، 390 میلیون تومان است و این خودرو در بازار، 465 میلیون تومان داد و ستد می گردد.

تارا دستی

این محصول، گزینه دیگری است که متقاضیان می توانند در هنگام ثبت نام در نوترین حراج ایران خودرو آن را انتخاب نمایند. مبلغ پیش پرداخت علی الحساب برای خرید تارا دستی، 116 میلیون و 189 هزار تومان است.

ایران خودرو این محصول را 290 میلیون و 650 هزار تومان عرضه می نماید. تارا دستی در بازار، 372 میلیون تومان، قیمت دارد.

دنا پلاس توربو شارژ دستی

خودروی دیگری که در طرح نو این خودروساز عرضه می گردد، دنا پلاس توربو شارژ دستی است. متقاضیان برای ثبت نام در نوترین حراج ایران خودرو و خرید این محصول، باید علی الحساب 114 میلیون و 115 هزار تومان پرداخت نمایند.

قیمت کارخانه ای دنا پلاس توربو شارژ دستی در آبان، 285 میلیون و 399 هزار تومان مشخص شده است. این خودرو در بازار، 420 میلیون تومان داد و ستد می گردد.

پژو 207 دستی سقف شیشه ای

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، متقاضیان بعلاوه در هنگام ثبت نام در نوترین حراج ایران خودرو، از امکان خرید پژو 207 دستی سقف شیشه ای نیز برخوردارند. متقاضیان باید علی الحساب، 86 میلیون و 502 هزار تومان پرداخت نمایند.

قیمت کارخانه ای پژو 207 دستی سقف شیشه ای در آبان، 216 میلیون و 260 هزار تومان مشخص شده است. این خودرو در بازار، 340 میلیون تومان داد و ستد می گردد.

سورن پلاس

این محصول، گزینه دیگری است که متقاضیان می توانند در هنگام ثبت نام در نوترین حراج ایران خودرو آن را انتخاب نمایند. متقاضیان برای خرید سورن پلاس باید علی الحساب 81 میلیون و 702 هزار تومان بپردازند.

قیمت کارخانه ای این محصول در آبان، 204 میلیون و 257 هزار تومان مشخص شده است. سورن پلاس در بازار، 286 میلیون تومان داد و ستد می گردد.

راناپلاس

این خودرو نیز در لیست گزینه های ثبت نام در نوترین حراج ایران خودرو دارد. متقاضیان برای خرید راناپلاس باید علی الحساب 72 میلیون و 156 هزار تومان پرداخت نمایند.

قیمت کارخانه ای آن در آبان، 180 میلیون و 391 هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، 268 میلیون تومان است.

جزئیات بیشتر را در گزارش مهلت ایران خودرو آبان 1400 بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت خودروهای قرعه کشی ایران خودرو چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودروهای قرعه کشی ایران خودرو چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید