خودرو

4 گوشه از گنجینه های با ارزش حیات وحش در آفریقا

سفر به بهترین شکارگاه های آفریقاجایی که مشاهده چرخه زندگی حیات وحش در این سینمای طبیعی، سخت گیرترین مسافر ها را هم راضی می کند. می توانید گله های پرتعداد حیوانات را در زمان مهاجرت بزرگ، در دشت های ماسایی مارا و چریدن فیل ها در سایه کوه کلیمانجارو را ببینید...

25 اردیبهشت 1401

عرضه خودرو شاهین در بورس سودآور است؟

به گزارش خبرنگاران، روزهای ابتدایی سال گذشته بود که طرح فراوری و ساماندهی عرضه خودرو برای کنترل بازار از سوی مجلس پیگیری شد. بر اساس این طرح قرار بود خودور در بورس کالا عرضه گردد.

23 اردیبهشت 1401

مهمترین جاهای دیدنی همدان (1)

همدان، قدیمی ترین شهر ایران و از آن دست شهرهاست که در تابستان هوای خوش و خنکی دارد، به طوریکه دمای هوای همدان در خنکترین ساعت روز به 16 درجه می رسد. انگیزه های سفر به همدان چیست؟ همدان اولین مرکز نخستین شاهنشاهی ایران یعنی مادها بوده و جدای از این وجود...

16 اردیبهشت 1401

15 حقیقت جالب در خصوص کشور لائوس

لائوس کجاست | Laosلائوس در جنوب شرقی آسیا واقع شده که چیزهای زیادی است که باعث گردد شما عاشق این سرزمین کوچک، یعنی کشور لائوس شوید. اینجا مقصد محبوبی برای آن هایی است که سبک خاص زندگی را دوس دارند، به تاریخ علاقمندند و تمایل دارند فرهنگ رنگارنگ و منظره ها...

13 اردیبهشت 1401

مجتبی حسینی: کمترین موقعیت را به سپاهان دادیم

سرمربی پیکان گفت: بازیکنان ما خیلی خوب بودند و از آن ها تشکر می کنم اما جا دارد این برد را به کارگران و مدیر شرکت ایران خودرو تقدیم کنم.

9 اردیبهشت 1401

چند درصد مردم الگوی مصرف برق را رعایت می نمایند

تهران (پانا) - مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت در حال حاضر بیش از 70 درصد مردم الگوی مصرف را رعایت می نمایند و انتظار داریم آن بخش از جامعه که بیشتر از الگو، مصرف دارند و مصارف خود را به سطح الگو نزدیک نمایند.

8 اردیبهشت 1401

ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی تشکیل می گردد

خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به توانمندی های فنی و صنعتی استان در فراوری لوازم خانگی اشاره نمود و گفت: به منظور هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در استان تشکیل می گردد....

28 فروردین 1401

کاخ ارشیر بابکان در خطر است

کاخ ارشیر بابکان از جمله بزرگ ترین سنگ نگاره های ساسانی است که تا قبل از ثبت جهانی از نظر حفاظتی در موقعیت بدی بوده است.

22 فروردین 1401

امیر مقاره از پدرش رونمایی کرد

خبرنگاران:امیر مقاره خواننده خوش تیپ و پرطرفدار گروه ماکان بند کنار پدرش عکسی به اشتراک گذاشته است.

21 فروردین 1401

راهنمای سفر به برایتون (Brighton)، انگلستان

برایتون، یک شهر توریستی ساحلی در سواحل جنوبی انگلستان است. این شهر در ماه های تابستانی به یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری بریتانیایی ها تبدیل می گردد، به خصوص برای کسانی که در شهر خود به ندرت تابش خورشید را تجربه می نمایند و می خواهند ماجراجویی هایی...

19 فروردین 1401

با 15 ساحل کمتر شناخته شده منطقه کارائیب آشنا شوید

به غیر از سواحل شناخته شده متعددی که در منطقه کارائیب وجود دارد، سواحل کمتر شناخته شده و دنجی نظیر ساحل بلوفیلدز و ساحل لا ساگس نیز در این منطقه به چشم می خورد که ارزش سفر را دارند.

5 اسفند 1400

هیجان انگیزترین سرسره های آبی در سراسر دنیا (قسمت دوم)

شاید بسیاری از سرسره های آبی مانند بناهای تاریخی مشهور، زبان زد عموم نباشند، اما از مقاصد گرد ش گری محبوبی هستند که بازدیدکنندگان بسیاری دارند.

4 اسفند 1400

چرا باید دره زمان را ببینیم؟

تا می گویند پلور، خیلی ها یاد آب معدنی اش می افتند، اما همین جایی که آب معدنی گوارایی دارد، جاهای تماشای زیادی مثل دره زمان را هم در خودش جای داده. برای تماشا ش هم لازم نیست راه زیادی برویم، یک آخر هفته را می گردد، رفت، چند ساعتی را خوش گذراند و برگشت.

22 دی 1400

بزرگترین کشتی که بشر ساخت

خبرنگاران : کشتی کروز بزرگترین کشتی است که به دست انسان ساخته شده است و امکانات بی نظیری دارد.

15 دی 1400

موتور نو کامیون های ایران خودرو دیزل

مدیرعامل ایران خودرو دیزل از موتور تازه کامیون های این خودروسازی گفت.

10 دی 1400

قیمت خودروهای قرعه کشی ایران خودرو چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، قرار است شش مدل خودرو در پیش فروش ایران خودرو عرضه گردد که بر اساس قیمت های امروز این خودروها تا 135 میلیون تومان مقرون به صرفه تر از بازار هستند.

6 آذر 1400

سهمیه بنزین آبان امشب واریز می گردد

سهمیه بنزین آبان ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در کارت های سوخت واریز می گردد.

20 آبان 1400

راههایی برای درمان کمردرد بدون جراحی و دارو

امروزه کمردرد به دلایل مختلفی یکی از رایج ترین بیماری ها در بین مردم جهان می باشد که در برخی از کمردرد های خفیف برای درمان نیازی به دارو یا عمل های جراحی نیست و می توانید با نسخه های گیاهی و طب سنتی آن را درمان کنید.

18 آبان 1400

فولاد مبارکه سپاهان قهرمان اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری پیست شد

مرحله نخست مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری پیست با حضور 9 تیم در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می گردد.

8 آبان 1400

حوادث رانندگی با 23 مصدوم در سمنان

بر اثر سه حادثه رانندگی در جاده های استان سمنان 23 نفر مصدوم شدند.

26 مهر 1400
تعداد: (85)