هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120 دو خوردوی خود را توسعه داده است. این دو مورد، خودروهای رالی کانورتیبل F-Type هستند.

هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120

به گزارش خبرنگار ، جگوار کارز یک شرکت خودروسازی انگلیسی است. دفتر مرکزی آن در شهر وایتلی، کاونتری، در کشور انگلستان قرار گرفته است. جگوار در سال 1922 با نام سوالو سایدکار کمپانی، توسط فردی به نام ویلیام لیونز تأسیس شد. این شرکت پس از جنگ جهانی دوم به جگوار تغییر نام داد. در 1934 اتومبیل های فراوری شده توسط شرکت جگوار، ابتدا با نام اس اس و اندکی بعد تحت نام اس اس جگوار، به بازار عرضه شدند.

جگوار دو خودروی رالی کانورتیبل F-Type را برای جشن تولد 70 سالگی XK120 توسعه داده و آن ها را بهبود بخشیده است. این خودروها در حال حاضر بهترین ورژن مدل خود شده اند. این خودروها با این آپدیت های جدید توانایی آفرود نیز دارند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که اصلا چرا اتومبیل های رالی را توسعه می دهد؟ از آنجا که در اوایل سال 1950، XK120 برنده سه مسابقه شد و همچنین رالی RAC و Tulip را برده است در نتیجه پس از این همه سال لایق یک به روز رسانی جذاب است.

جگوار دارای موتوری با قدرت 295 اسب بخار 2.0 لیتری Ingenium چهار قدرته ماشین های رالی است. همچنین ترمزهای این خودرو ارتقا یافته اند و قدرت اتاقک آن توسط FIA تایید شده است. جایگاه های مسابقه ای و مهار شش نقطه ای، چراغ های بزرگ و سیستم اطفای حریق ارتقا یافته از دیگر ویژگی ها این دو خودرو هستند. درضمن رانندگی با آن ها در سطوح مختلف جاده قابل تنظیم است.

اگر انقدر ثروتمند هستید که می خواهید این جگوار را بخرید باید بگوییم بهتر است دست نگهدارید. شما نمی توانید یکی از آن ها را خریداری کنید. البته فکر نکنید که این خودروها کار نمی نمایند. جگ می گوید که اتومبیل ها در منطقه ولتس آرنا (Walters Arena) ، جنوب ولز مورد آزمایش قرار گرفته اند.

طراحی بی نظیر سری جدید بی ام و +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید