بهداشت دهان و دندان

آموزش تهیه شیرینی برنجک

خبرنگاران : شیرینی برنجک از شیرینی های شمالی است.

14 دی 1400

اختلالات خواب و چگونگی درمان آن

بسیاری از افراد ممکن است به دلیل مسافرت ، بیماری ، استرس در هنگام خواب دچار مشکل شوند،که در طول زمان برطرف می شود اما اگر این مشکل در زندگی روزمره اختلال ایجاد کند، دچار اختلال خواب شده ایم.

3 آذر 1400

خواص و فواید سیر را بشناسیم

سیر گیاهی است علفی و دائمی که ساقه آن تا ارتفاع 40 سانتیمتر هم می رسد . قسمت زیر زمینی آن متورم و مرکب از 5 تا 12 قطعه و محصور در غشاهای نازک و ظریف برنگ خاکستری مایل به سفید می باشد . برگهای آن باریک و نواری شکل برنگ سب تیره و گلهای آن کوچک و صورتی رنگ که...

14 مهر 1400

واکسیناسیون دانشجویان پزشکی در استان مرکزی آغاز شد خبرنگاران

واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی اراک به دانشجویان بالینی در مراکز آموزشی بیمارستان امیرکبیر و دانشکده دندانپزشکی رسید.

8 اردیبهشت 1400

ورزشی زدایی وزارت ورزش از استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس پرونده ورزشی زدایی در مدیریت دو تیم پرطرفدار تهران را تکمیل تر از قبل کرد و باید دید ثمره این انتخاب که بازهم از دل مدیران وزارت ورزش است برای باشگاه سرخ پایتخت چه خواهد بود.

7 آذر 1399

یک ماه شیرینی نخورید، چه اتفاقی در بدن می افتد؟

در طی هفت روز جلوگیری از قند خوردن، به میزان 800 گرم تا یک کیلوگرم کاهش وزن پیدا خواهید کرد، حتی اگر تعداد کالری ثابت باشد. دلیل آن این است که شما انسولین را کنترل خواهید کرد و مایعات در بدن باقی نمی ماند

20 آبان 1399

خدمتی دیگر از جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان در شرایط کرونایی

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان کلینیک تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان تنها کلینیک منتخب دانشگاه علوم پزشکی در درمان بیماران دهان و دندان در شرایط کرونا شناخته شد.

22 خرداد 1399

مطب های دندانپزشکی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند ، بهبودی کرونا دو هفته زمان می برد

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: عمل پیوند اعضا در کشور تعطیل نشده و لیست انتظار 25 هزار نفره برای پیوند همچنان در کشور وجود دارد.

19 خرداد 1399

راز های بزرگ پنهان در نقاشی های معروف

خبرنگاران: آیا شما هم از عاشقان هنر هستید؟ اگر جوابتان بله است، این مطلب چیز های جالب بسیاری را برای شما خواهد داشت. همانطور که می دانید، هنر فقط منبعی الهامبخش نیست، بلکه از آن می توان به عنوان یک راز بزرگ هم نام برد. هنرمندان غالباً پیام ها و یا جزئیات...

2 اسفند 1398

خواص گوجه فرنگی؛ از کنترل دیابت و محافظت از قلب تا کاهش فشار خون

خواص گوجه فرنگی برای سلامتی انسان شامل موارد نظیر، مراقبت از چشم، حفظ سلامت معده و دستگاه گوارش و کاهش فشار خون می گردد. آن ها همچنین به پیشگیری از دیابت، مسائل پوستی و عفونت های مجاری ادراری نیز یاری می نمایند.

20 آبان 1398

نابغه هایی که دیده نمی شوند

فارس میزگردی نه با مسوولان و نخبگان دانشگاهی بلکه با نخبگان کوچک انجام داده که قطعاً هر کدام در آینده نام آورانی برای ایران خواهند بود.

10 آبان 1398

نابغه هایی که دیده نمی شوند ، ایده پردازی دانشمندان کوچک تبریزی برای تحقق شعار سال

فارس میزگردی نه با مسوولان و نخبگان دانشگاهی بلکه با نخبگان کوچک انجام داده که قطعاً هر کدام در آینده نام آوری برای ایران خواهند بود.

3 شهریور 1398

در پاریس کجا شیرینی بخوریم؟

بهترین شیرینی فروشی های پاریسبرای تکمیل کردن یک پیاده روی طولانی در خیابان های سرزنده پایتخت فرانسه هیچ چیز بهتر از خوردن شیرینی در بهترین شیرنی فروشی های پاریس نیست. فرانسوی ها شهرت زیادی در آشپزی و تهیه غذاهایی با عطر و طعم خاص دارند که این هنرشان...

26 مرداد 1398

فرزند شیخ زکزاکی: تقریبا همه گزینه ها برای حفظ جان پدرم از دست رفته اند

فرزند علامه زکزاکی در پیامی هشدار داد که شرایط جسمانی پدرش به شدت وخیم شده و تقریبا همه گزینه ها برای حفظ جان ایشان عملا از دست رفته است.

24 مرداد 1398