بازار سهام در سردرگمی، عدم اقتدار دولت در هدایت پول به بورس

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، بازار سهام هفته کم فروغی را پشت سر گذاشت. در حالی که حجم معاملات به طور میانگین بین دو تا سه هزار میلیارد تومان بود، شاخص کل با افت 2.4 درصدی روبرو شد. کارشناسان برای هفته آینده نیز ادامه شرایط رکودی و باقی ماندن جو منفی در بازار را پیش بینی می کنند.

بازار سهام در سردرگمی، عدم اقتدار دولت در هدایت پول به بورس

مریم محبی، کارشناس بازار سهام گفت: همانگونه که پیش بینی می شد، بازار در هفته قبل رمق نداشت و همچنان شاهد خروج پول حقیقی و کاهش مجدد ارزش معاملات بودیم. بازار همچنان در سردرگمی بین عدم اعتماد سرمایه گذار خرد و برخی قیمت های معقول در سهم های بنیادی به سر می برد.

وی ادامه داد: از طرفی نیروی غالب همچنان با عدم اعتماد سهامداران خرد است. به نظر می رسد دولت همچنان در بخش هدایت پول به بازار سرمایه، مقتدر عمل نکرده است و بازارهای موازی شرایط مجذوب کننده تری را برای سرمایه گذاران خرد ایجاد کرده اند. این شرایط مجذوب کننده نه به نفع سهامدار خرد است و نه به نفع اقتصاد کشور و توازن سرمایه بین بازارهای مالی.

این کارشناس اضافه نمود: در نهایت پیش بینی می شود شرایط فعلی و سردرگمی سرمایه گذاران خرد در خروج یا ماندن در بازار بی رمق بورس، ادامه دار بوده و شاهد رِنج بودن بازار در روزهای آینده باشیم.

محبی شرح داد: این شرایط می تواند در صورت اخذ تدابیر منطقی و مجذوب کننده تر شدن بازار سرمایه برای سهامدار خرد، مطلوب تر شود.

آخرین پیش بینی بازار سهام را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس وبلاگ پر زرق و برق بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "بازار سهام در سردرگمی، عدم اقتدار دولت در هدایت پول به بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار سهام در سردرگمی، عدم اقتدار دولت در هدایت پول به بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید