مجلس دولت ساخته کارآمدی ندارد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، عضو فراکسیون ولایی گفت: در مدیریت صنایع دفاعی اراده قوی برای پیشرفت وجود داشت اما در بخش صنایع و اقتصاد این اراده قوی در مدیریت برای پیشرفت و توسعه وجود ندارد.

مجلس دولت ساخته کارآمدی ندارد

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ پر زرق و برق، هدایت الله خادمی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه برای مدیریت پیشرفت احتیاج به سازماندهی و مدیریت قوی و انقلابی داریم، گفت: امروز به مدیرانی احتیاج داریم که بتوانند نظارت و کنترل قوی بر فعالیت های اقتصادی داشته باشند.

کننده مردم ایذه در مجلس اظهارداشت: در بخش نظامی به دلیل احتیاجهای جدی کشور با مدیریت قوی و انقلابی و نظارت های شدید، پیشرفت قابل توجهی صورت گرفت اما در بخش صنایع مردم مجبور به استفاده برخی از کالاهای داخلی مانند خودرو هستند. در این بخش مدیران انحصار ایجاد کرده اند و اجازه هیچگونه رقابتی نمی دهند.

وی تأکید کرد: در مدیریت صنایع دفاعی اراده قوی برای پیشرفت وجود داشت اما در بخش صنایع و اقتصاد این اراده قوی در مدیریت برای پیشرفت و توسعه وجود نداشته و ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص تغییر نگاه مردم و مدیران از غرب به توان داخلی گفت: متأسفانه دولت های ما همیشه ایستاده اند و رصد می کنند تا ببینند در کشورهای اروپایی و آمریکایی چه کسانی روی کار می آیند و نگاه آنها نسبت به ما چگونه است. فارغ از غرب و شرق باید نگاهمان به توانمندی های داخلی باشد تا بتوانیم برای پیشرفت خود اقدام کنیم، البته احتیاج نیست که ما همه کالاها و مواد مورداحتیاج را بسازیم، اما باید کالاهایی را تولید کنیم که بتوانیم آن را به تولید انبوه رسانده و صادر کنیم.

خادمی اضافه کرد: مردم امروز علاقه دارند که کالای داخلی تولید و صادر شود تا فرزندانشان سر کار بروند و به امنیت شغلی و امنیت روانی برسند. مشکل این است که دولت های ناکارآمد چنین اراده ای ندارند.

وی با بیان اینکه اگر مجلسی منطبق با برنامه ها کار نکند، نهاد قوی برای برخورد با دولت وجود ندارد، شرح داد: مجلس باید عملا نهاد ناظر بر دولت باشد اما متأسفانه طی سال های اخیر شاهد بودیم که دولت ها کاندیداهای موردنظر خود را به مردم معرفی می کنند و این افراد به مجلس راه می یابند و در واقع مجلس به حیاط خلوت دولت تبدیل می شود، بنابراین نظارت قوی وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون کنندگان ولایی مجلس اضافه کرد: متأسفانه مدیران ما آلوده به فساد اقتصادی شده اند. افرادی که آلوده به فساد اقتصادی هستند نمی توانند مدیریت قوی و انقلابی داشته باشند و در راستای توسعه و پیشرفت کشور قدم بردارند. مدیران فاسد تلاش دارند تا اموال بیت المال را برای خود تصرف کرده و در این راستا برنامه ریزی می کنند. برای اختلاس از بیت المال تلاش می کنند تا اطرافیان خود را نیز آلوده به فساد کنند، زیرا در چنین فضایی می توانند به فساد اقتصادی خود ادامه دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به ناکارآمدی دولت، احتمالا در مجلس یازدهم جریان مقابل دولت رأی خواهند آورد. مردم هیچ گاه به آقایان حامیان دولت که هیچ برنامه ای برای آینده ندارند و هیچ اقدامی در مجلس دهم انجام ندادند رأی نخواهند داد. این افراد از اعتماد مردم سوءاستفاده کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون کنندگان ولایی مجلس اظهارداشت: امیدواریم مردم کنندگانی کارآمد، پاکدست، توانمند و شایسته را برای مجلس آینده انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجلس دولت ساخته کارآمدی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس دولت ساخته کارآمدی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید